• משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 399 ש"ח

בחרו סוג משלוח

משלוח ביום שישי להזמנה שתתקבל עד 10:00

אנא הכנס לאזור האישי להתחברות/הרשמה

לפרטים נוספים

מהוד השרון, דרך רמתיים 36 בלבד

פירות וירקות איכותיים

שילוב של פירות וירקות בתפריט היומיומי של כל אחת ואחד מאיתנו הינו חשוב ביותר. רבות כבר נאמר ונכתב על החשיבות של שילוב ואכילה של פירות וירקות מכל סוג ומכל צבע בתפריט היומי. לפירות וירקות יש את היכולת לספק לגוף ויטמינים ומינרלים החשובים לוויסות ולתפקוד יעיל וכמו כן הם נמצאו במחקרים רבים כיעילים למניעת הזדקנות, יעילים במניעת מחלות שונות ובהם מחלות לב וכלי הדם, השמנה וסוכרת ואף סרטן. כיום ניתן להשיג בקלות פירות וירקות איכותיים בכל עיר, בכל מרכול או אצל כל ירקן. כמובן שאין דיאטה או תוכנית לשמירה על משקל תקין או גוף אתלטי ומחוטב שאינה כוללת אכילה מרובה של פירות וירקות. זהו מזון טבעי המספק אנרגיה טובה וזמינה וכמו כן אינו יוצר תחושה של שובע וכבדות שכה מכבידים על הגוף ותפקודו.

רבים מאיתנו אוכלים בשגרה מזון עתיר קלוריות ושומן, שהוא אכן טעים אך ערכו הקלורי אינו גבוה במיוחד. כיום ידוע שגם לאנשים הבוחרים לאכול מזון עתיר קלוריות ושומן בשגרה מומלץ מאוד לשלב בתפריט או בין הארוחות ירקות איכותיים ופירות טריים על מנת לאפשר לגוף איזון ולמערכת העיכול מנוחה בין הארוחות המכבידות. מרבית המחקרים המודרניים מהשנים האחרונות מראים כי אנשים הנוהגים לשלב בתזונה שלהם מגוון של ירקות ופירות בשילוב של קטניות משפרים את איכות החיים שלהם בצורה ניכרת ואף משפרים את התפקוד שלהם ומאריכים את תוחלת החיים. מסיבה זו משרד הבריאות וארגונים שתומכים בבריאות ובמניעת מחלות ממליצים שוב ושוב על צריכת פירות וירקות טריים או מבושלים כחלק מרכזי מהתפריט השבועי של כל אחד ואחת מאיתנו.

היכן להשיג פירות וירקות איכותיים וטריים?

ירקות, פירות ומזונות על נוספים כמו קטניות ודגנים מכילים שפע של נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים אשר כה חשובים לתפקוד יעיל של הגוף ואף לניקוי של מערכותיו השונות ברמה כזו או אחרת. לכן לא חייבים להיות טבעוניים או צמחוניים על מנת ליהנות ממזונות אלו ומהיתרונות שלהם. נהפוך הוא. לאנשים המרבים באכילת בשר וגבינות חשוב עוד יותר לשלב ירקות ופירות איכותיים בארוחות ובין הארוחות, על מנת לאפשר לגוף לשמור על איזון תקין. לכל פרי וירק ישנם היתרונות הטמונים בהם, בחלקם יש יותר סיבים תזונתיים מאחרים, בחלקם ישנם יותר סוכרים מאחרים, ולחלקם יש ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון ייחודיים להם. לכן ההמלצה היא לשלב בתפריט מגוון רחב של פירות וירקות מכל הסוגים ובכל הצבעים.

לקוחות רבים בארץ מודעים כיום לחשיבות הצריכה של פירות וירקות וכן לחשיבות של מציאת מקום אמין ובעל מוניטין על מנת להשיג את מיטב התוצרת החקלאית. כיום ישנה מגמה ברורה של העדפת רכישת מוצרים אורגניים וכן הזמנת ירקות איכותיים וטריים ישירות מהחקלאים. עקרונות אלו מבטיחים לנו רכישה של פירות וירקות טריים ובאיכות גבוהה.

המשק החקלאי שבמושב גבעת ח"ן מספקים שירות משלוחים לאלפי לקוחות מרוצים באזור השרון. דגש רב מושם על איכות המוצרים והטריות שלהם, נוסף על הגעה מהירה מהשדה אל הצלחת. הנכם מוזמנים להיכנס אל אתר האינטרנט של החברה ולהתרשם ממגוון המוצרים והאפשרויות. לחצו כאן לסקירת כלל המוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 09-7604884