• משלוח חינם עד הבית בקנייה מעל 399 ש"ח

בחרו סוג משלוח

משלוח ביום שישי  להזמנה שתתקבל עד 10:00

אנא הכנס לאזור האישי להתחברות/הרשמה

לפרטים נוספים

מהוד השרון, דרך רמתיים 36 בלבד

איפה קונים לחם ללא גלוטן?

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במודעות הציבורית לשמירה על הבריאות, ובפרט לחלקה של התזונה בנושא זה. אכן, אנו הישראלים הולכים ומפנימים כי מה שנכנס לפה משפיע באופן מהותי על ההרגשה הפיזית והכללית, ורובנו בוחרים לאכול בריא ונכון. לכך מצטרפים אנשים בעלי העדפות וצרכים מיוחדים כמו צמחונים, טבעונים, הסובלים מרגישויות למרכיבי מזון מסוימים, וחולים במחלות של מערכת העיכול. אחד המזונות שזכה להתייחסות משמעותית בשנים האחרונות הוא הלחם, ואחת המרכיבים היותר מדוברים הוא הגלוטן. אז בשורות הבאות נראה איפה קונים לחם ללא גלוטן ומוצרים אחרים שהחלבון "המדביק" לא נמצא בהם.

 

קודם כל – אפשר לקנות אצלנו!

אם אתם מעוניינים להזמין מוצרים ללא גלוטן לכפר סבא והסביבה, תוכלו למצוא אצלנו שלל מזונות בריאים. כך למשל, ניתן להזמין דרך האתר בגטים, לחמים ולחמניות ללא גלוטן, וכן קמחים שונים כגון קמח אורז, קמח עדשים, קמח עמילן טפיוקה, קמח חומוס ועוד – עבור המעדיפים לאפות מאפים שונים בבית בלי גלוטן. מעבר לכך, באתר שלנו ניתן להזמין מוצרים ללא גלוטן לרעננה והסביבה שאינם קשורים ישירות ללחם. לדוגמא, ניתן להזמין ניוקי, טורטייה, פסטה, רוטב סויה, סלמי, אטריות, שקדי מרק, עוגיות, פתי בר, קרקרים, פירות מיובשים, אבקת מרק, מקלוני אורז, קרם קוקוס, צנימים, קמח לכל מטרה – ועוד הרשימה ארוכה.

כאשר אתם מזמינים מאיתנו מוצרים ללא גלוטן להוד השרון או כל עיר ויישוב בסביבה, תוכלו להיות בטוחים באיכות וטריות, ובכך שההזמנה תסופק לכם בדיוק במועד. בתור עסק שהחל את דרכו כמשק חקלאי, ועדיין לאחר עשרות רבות של שנים מחובר אל הבריאות והאיכות של הטבע, אנו מכירים היטב את חשיבותה של תזונה מותאמת ונכונה – ואת השפעת טיב המזונות על הבריאות. על כן, אנו מעמידים לרשותכם רק את תוצרים המגיעים מספקים וחקלאים שאנו סומכים עליהם והעומדים בסטנדרטים גבוהים ביותר. ואם לא די בכך, אנו גם מציעים על לחם ללא גלוטן מחיר נוח והוגן.

 

אבל למה בכלל בלי גלוטן?

טוב, אז אחרי שהסברנו איפה קונים לחם ללא גלוטן, כדאי שנגיד כמה מילים על הגלוטן עצמו. מדובר בחלבון המצוי בסוגים שונים של מזונות צמחיים ובמיוחד בדגנים למיניהם כמו כוסמין, שעורה, שיפון וחיטה. משמו של הגלוטן כבר אפשר להבין משהו על מהותו, שיש לו איכויות "מדביקות". ליתר דיוק, מכיוון שהגלוטן הוא חלבון שאינו מתמוסס במים, הרי ששימוש בקמחים כאלו מקנה לבצקים את היציבות והגמישות שלהם.

הכל טוב ויפה, מלבד בעיה אחת והיא שיש אנשים שרגישים אל החלבון הזה. הרגישות הגבוהה הזו לחלבון הגלוטן מייצרת תגובה עודפת של המערכת החיסונית, שלמעשה מתחילה לתקוף את הגוף – תופעה שנקראת מחלה אוטואימונית. יש כמה וכמה מחלות אוטואימוניות, אך זו פוגעת בעיקר במעי הדק והיא נקראת צליאק. מי שסובל ממנה חווה פגיעה משמעותית באיכות החיים כגון כאבי בטן, עצירות, חולשה, אנמיה, שלשולים, מחסור בוויטמינים, ואצל ילדים גם הפרעות גדילה. במרבית המקרים, לא ניתן לדעת על הרגישות הזו מבעוד מועד, ורק לאחר המפגש הלא נעים עם הגלוטן מבצעים בדיקת דם ומגלים אותה.

לכן, ברור שאם אתם או מישהו ממשפחתכם סובלים מרגישות לגלוטן, חשוב לכם מאוד להזמין מוצרים ללא החלבון הזה – ואנו קשובים לצרכיכם. לבסוף, נציין כי ישנן דעות כאלו ואחרות לגבי תכונות לא מיטיבות של הגלוטן עבור כל האוכלוסייה, שכן הוא לכאורה נדבק אל המעי ומפריע לפעילות מערכת העיכול. יחד עם זאת, ככל הידוע לנו – הרופאים והתזונאים אינם מסכימים עם הדעות האלו, ולדידם אין כל הוכחה להידבקות גלוטן אל המעי.

 

להזמנות ומידע נוסף

לחם ללא גלוטן ומוצרים דומים נוספים ניתן להזמין כבר עכשיו דרך האתר. לעוד מידע ולסיוע בכל שאלה והזמנה הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 09-7604884.